ТЕАМ ООД

Пътят към съвършенство

CRM PDF Print
ERP QAD
Thursday, 13 March 2014 12:42

Customer Relationship Management

В конкурентни и нестабилни пазари, поддържането на стабилни отношения с клиентите, е равносилно на траен успех. С очакванията, както за съдържателност, така и за разширяване на клиентската база, бизнесът се нуждае от получаването на силни инструменти, за обслужване и поддръжка на своя най-важен актив.

Увеличаване на печалбите чрез подобряване на спечелването и запазването на клиентите, Customer Relationship Management (CRM) осигурява 360-градусова гледка на клиентите си, за интегриране на информация за клиента от всеки допир. Една добра CRM стратегия дава възможност на бизнеса да бъде ефективен, продуктивен и отзивчив към нуждите на клиентите си

Стойността на Customer Relationship Management(CRM)

  • По-ниски разходи по време на привличане и задържане на клиентите
  • Генериране на по-голяма лоялност на клиентите
  • Увеличаване на следващите продажби 
  • Подобряване прогнозирането на продажбите
  • Подобряване на реакцията на клиент с достъп до свързана и актуална информация

Основни фиункции на  Customer Relationship Management

  • Конзола на клиента - пълен достъп до клиентската информация - оферти, фактури, поръчки, вземания, История на продажбите за инсталирани продукти и услуги разговори в един екран,
  • Табло  на Продажбите - четири предварително дефинирани  ключови показатели за изпълнение (КПИ) на продажбите предлагат  на търговеца графичен изглед  на неговата ефективност на продажбите, фуния на продажбите и просрочени дейности по продажби
  • Поддържане на профили на потенциални и съществуващи клиенти - поддържа списък с контакти (вземащите решения , влиятелни), бизнес характеристики, места, финансова информация  следпродажбена история, съществуващи възможности, инсталирана база оборудване, притежавано от фирмата
  • Управление възможности - Разработване на бъдещи клиенти, изграждане на търговски канали
  • Управление на дейностите по продажби - Управление на дейности, свързани с цикъла на продажбите ◦ срещи, телефонни обаждания, съобщения по електронна поща , продуктови демонстрации и повече

           - Управление на двете - свързани с профила дейности и не-свързани с профил дейности, такива като вътрешните  срещи по продажби

           - Създаване на съобщения за следващи задачи, разговори и срещи

           - Всички дейности се съхраняват в историята за евентуално сезиране на по-късна дата

           - Изглед в стандартен формат на календар - дневен, седмичен или месечен

           - Синхронизира Дейностите  с Microsoft Outlook ® календари за PDA видимост

  • Управление на кампаниите - монитор на разходите на кампанията, етапи и дейности, развитие на целевата аудитория, медийни възможности
  • Анализ на ефективността на кампанията - поглед в/у история на дейностите, свързани с кампании, които са завършили
  • Управление на бизнес възможности - филтърни записи и генериране на различни справки

SFA Activities

The CRM Activities view shows you a summary of all activities and to-do lists, as well as a customizable menu bar.

Управление на Клиентски Услуги по Договор

  • Вход в проблеми на клиента
  • Записване на проблеми към персонала за обслужване на клиенти за последващи действия заедно с дейности с цел напредък по въпроса
  • Проблеми асоциирани с даден профил, договор за услуги и / или позиция на инсталираната база оборудване
  • Интегрира се с управление на дейността, за да предлагат изглед календар и ескалация възможности за
  • Пълно одиторско проследяване на проблем през жизнения цикъл на клиента.

Мобилни продажби

  •  Търговците, които работят отдалечено може да синхронизират данни от централната база данни на фирмата:
    Синхронизиране на данни по определими правила, използвайки VPN връзка

Въвеждане на данни Wizards

  •  Достъп до Wizard-базиран въвеждане на данни за бързо и съдържателно въвеждане на данни
    Насърчава стандартизирането на въведена информация
    Ръководи нови потребители, така че те са в състояние да въведат необходимите данни

След-продажбени действия

  • Създаване на автоматични сигнали, за да напомни на търговец да предприеме последващи действия по запитване
    Повиквания също могат да бъдат създадени така, че представител за обслужване на клиенти (CSR) може да се свържем с клиента, за да се увери, че информацията е получена от клиента

Импорт на Потенциални Клиенти

  • Импорт на потенциални клиенти от закупени списъци или контакти, събрани от търговско изложение, и веднага започва да ги квалифицира
    Поддържа множество предварително дефинирани филтри за импорт

Управление на Кампании

  • Лесно създаване на бюджет за всяка кампания и управление на разходите за всяка дейност, свързани с кампанията
    Проследяване на всички потенциални клиенти, генерирани от определена кампания и определя ефективността на кампанията в сравнение с разходите

Скрипт Управление

  • Създаване, персонализиране и управление телепродажбени скриптове, които могат да бъдат използвани от вътрешните търговски представители или представители за обслужване на клиенти
    Създаване на скриптове за улавяне съответната информация за изграждане на библиотека на отговорите за да бъдат използвани за бъдещи кампании и разработване на нови продукти

MA Script

CRM enables script creation and input for effective lead qualification and marketing campaigns.

 
Намирате се в  : Home ERP/CAE/CMMS QAD QAD CRM